Компанія «Мамба», запустила черговий сайт знайомств. Називається він «Mon Amour». Присвячений цій події прес-реліз, мабуть, Cтоит процитувати повністю (короткий зміст: на відміну від нормальних сайтів знайомств, на Монамуре з вас будуть брати гроші - $ 10 в місяць).
«Mon Amour» - новий, революційний сервіс в російській індустрії знайомств. По-перше, це єдиний «нішовою» проект, розрахований на певну аудиторію з чіткими інтересами. Сервіс орієнтований на людей, які шукають стабільні, довготривалі стосунки, а, може, і бажають створити сім'ю. По-друге, сам підхід до спілкування, до дейтінгу, кардинально відрізняється від всіх існуючих моделей. Президент компанії «Мамба» Микита Шерман зазначає: «Ми свідомо вибрали нішу серйозних відносин для розвитку свого нового проекту. Точніше сказати, «Mon Amour» створювався саме під цю цільову аудиторію. «Mon Amour» не варто навіть зараховувати до сайтів знакомcтв. Сервіс настільки відрізняється від того, що ми звикли розуміти під «дейтінгом», що ми воліємо називати його сервісом або агентством з пошуку ідеальних партнерів ».
«Mon Amour» має не тільки унікальне психологічне тестування, розроблене за участю провідних фахівців в області психології сім'ї, але й безліч інших переваг, наприклад, таких як поетапне спілкування. Відомо, що пряма листування часто ставить користувача в незручне становище: його мучать сумніви, що ж написати візаві. На «Mon Amour» існує спеціальна система ступеневої спілкування, що дозволяє завчасно зрозуміти, підходить вам людина чи ні. «Поетапне спілкування» складається з трьох «китів» - обміну спеціально підготовленими питаннями, системи вибору «за і проти» (подобаються / не подобаються будь-які якості або риси) і, безпосередньо листування. Таким чином, ще до першого «Привіт!» Створюється комплексне враження про співрозмовника: за його анкеті, фотографії, блоку очікувань і відповідей. Генеральний директор компанії «Мамба» Андрій Бронецький зазначає, що: «Ми взяли найкращий західний досвід і адаптували його для російського ринку, для нашої аудиторії. Таким чином, ми створили унікальний проект, відмінними рисами якого стали російське психологічне тестування і європейська модель спілкування ».
Крім усього перерахованого вище на «Mon Amour» реалізована нова для індустрії схема монетизації. Якщо для «Мамби» характерна умовно безкоштовна модель, тобто користувачі можуть знайомитися і спілкуватися абсолютно вільно, то новий проект базується на принципі доступу по абонентській платі.
Микита Шерман додає: «Ми чудово розуміємо, що така форма оплати є незвичною для російських користувачів. Фактично ми перші починаємо ламати цей стереотип, формувати нові звички аудиторії. Однак за дохідність проекту ми не боїмося. Зрозуміло, що масовий споживач ближче до моделі «Мамби», але все-таки «Mon Amour» - це той продукт, купуючи який, ви розумієте, за що віддаєте свої гроші ».
Андрій Бронецький додає: «Mon Amour» - це не тільки революція в користувальницькому дейтінге, це прорив і для самої компанії на ринку. Стратегія розвитку «Мамби» передбачає подальший розвиток нішевих сервісів і супутніх продуктів. На даному етапі нам не цікаво замикатися на підтримці одного, нехай і дуже успішного, продукту. Ринок набагато ширше, і ми маємо намір закріпити за собою лідируючі позиції, розвиваючись одночасно в декількох напрямках ».
З опису на сайті:
«Mon amour» - платний сервіс. За 10 $ в місяць ви отримуєте якісний інструмент для пошуку свого ідеального супутника життя. Відсутність сторонніх людей і небажаних контактів заощадить ваш час, а спеціальні інструменти зроблять спілкування максимально комфортним. На «Mon Amour» ви знайдете людину, яка зрозуміє і полюбить вас таким, яким ви є! »
Я зарегистрирована на этом сайте знакомств, но переписка возможна только после оплаты, но как оплатить не понятно. Дается информация только для россиян - в рублях и черех российских операторов. Как это сделать украинцам?
Наша компанія рада вітати на нашому порталі ) Ми вже давно займаємося збутом копій кросівок Nike Air Max, New Balance та інших .
Гарантією нашої роботи є величезна кількість людей , які зробили покупки в нашій групі вконтакті. В даний час піком продажів є [ url = http://john-shop.ru/ ] замовити зимові кросівки [ / url ] , які можна купити на порталі http://john-shop.ru/ .
"Mon Amour" - новый, революционный сервис в российской индустрии знакомств. Во-первых, это единственный «нишевой» проект, рассчитанный на определенную аудиторию с четкими интересами. Сервис ориентирован на людей, которые ищут стабильные, долговременные отношения, а, может, и желают создать семью. Во-вторых, сам подход к общению, к дэйтингу, кардинально отличается от всех существующих моделей. Президент компании «Мамба» Никита Шерман отмечает: «Мы сознательно выбрали нишу серьезных отношений для развития своего нового проекта. Точнее сказать, Mon Amour создавался именно под эту целевую аудиторию. "Mon Amour" не стоит даже причислять к сайтам знакомcтв. Сервис настолько отличается от того, что мы привыкли понимать под «дэйтингом» в России, что мы предпочитаем называть его сервисом или агентством по поиску идеальных партнеров».
"Mon Amour" имеет не только уникальное психологическое тестирование, разработанное при участии ведущих специалистов в области психологии семьи, но и множество других преимуществ, например, таких как поэтапное общение. Известно, что прямая переписка зачастую ставит пользователя в неловкое положение: его мучают сомнения, что же написать визави. На "Mon Amour" существует специальная система ступенчатого общения, которая позволяет заблаговременно понять, подходит вам человек или нет.
«Поэтапное общение» состоит из трех «китов» - обмена специально подготовленными вопросами, системы выбора «за и против» (нравятся/не нравятся какие-либо качества или черты) и, непосредственною переписка. Таким образом, еще до первого «Привет!» создается комплексное впечатление о собеседнике: по его анкете, фотографии, блоку ожиданий и ответам. Генеральный директор компании «Мамба» Андрей Бронецкий отмечает, что: «Мы взяли лучший западный опыт и адаптировали его для российского рынка, для нашей аудитории. Таким образом, мы создали уникальный проект, отличительными чертами которого стали российское психологическое тестирование и европейская модель общения».
Помимо всего вышеперечисленного на "Mon Amour" реализована новая для индустрии схема монетизации. Если для «Мамбы» характерна условно бесплатная модель, т.е. пользователи могут знакомиться и общаться совершенно свободно, то новый проект основан на принципе доступа по абонентской плате.
Никита Шерман добавляет: «Мы прекрасно понимаем, что такая форма оплаты является непривычной для российских пользователей. Фактически мы первые начинаем ломать этот стереотип, формировать новые привычки аудитории. Однако за доходность проекта мы не опасаемся. Понятно, что массовый потребитель ближе к модели "Мамбы", но все-таки "Mon Amour" - это тот продукт, покупая который, вы понимаете, за что отдаете свои деньги».
Андрей Бронецкий добавляет: "Mon Amour" - это не только революция в пользовательском дэйтинге, это прорыв и для самой компании на рынке. Стратегия развития «Мамбы» предполагает дальнейшее развитие нишевых сервисов и сопутствующих продуктов. На данном этапе нам не интересно замыкаться на поддержке одного, пусть и очень успешного, продукта. Рынок гораздо шире, и мы намерены закрепить за собой лидирующие позиции, развиваясь одновременно в нескольких направлениях».
Но вот эту идею Мамба кажется содрала у сайта http://drugnavek.ru/ там поиск партнеров на основе межличностной совместимости давно уже применяется. Только метод там проверенный и эффективный разработанный американским доктором психологии, профессором Тимоти Фрэнсис Лири, а не какой-то "современный" как в Монамуре. Да и заплатите вы только 1$ за тестирование, а не 10$ в месяц, и можете искать пару сколько пожелаете.